Systém nouzového dojetí
Novým standardem pneumatik se dnes stávají pneumatiky vybavené systémem pro nouzové dojetí. Jedná se o vylepšený způsob stavby pneumatik, který Vám umožní dojezd do pneuservisu bez nutnosti výměny kola v případě defektu pneumatiky během jízdy a odpadá tedy potřeba vozit sebou pneumatiku náhradní. Při defektu se jízdní vlastnosti vozu vybaveného pneumatikami se systémem nouzového dojetí výrazně nezmění a můžete bezpečně pokračovat v jízdě maximální rychlostí až 80 km/h.Funkce dojezdových pneumatik
Pneumatiky vybavené systémem nouzového dojetí mají zesílenou bočnici, která udrží auto i v případě ztráty tlaku v pneumatice následkem defektu. Vyfouklá pneumatika tak není deformována mezi ráfkem kola a vozovkou. Tyto pneumatiky se mohou používat na běžné ráfky kol. Pneumatiky se systémem nouzového dojetí je však povoleno osazovat pouze na vozidla vybavená signalizací poklesu tlaku v pneumatikách, což však dnes již bývá u nových vozů standardem.Opravy dojezdových pneumatik nejsou výrobci doporučovány a při bočním průrazu pneumatiky jsou bez výjimky zakázány. Dojezdové pneumatiky jsou opravitelné uprostřed běhounu, tedy zhruba v 70% šíře pneumatiky.